niedziela, 8 marca 2015

Epilog-Miłość przezwycięży wszystkie przeciwności..

                                     



Violetta

-Diego,nie.. my nie mamy szans! Jestem z Leónem. Aha,chcesz uczynić mnie szczęśliwą? Ok.. to daj mi spokój.. nie dzwoń,nie pisz. Proszę cię,cześć.-rozłączyłam się.

-Violetta! Na dół! już!-krzyknął zdenerwowany León. O co chodzi?
-O co chodzi León?-westchnęłam.
-Dlaczego Diego wysyła ci bukiet róż z liścikiem Dziękuję za kolejną szansę,też cię kocham.... Mrrr <3
-Nie wiem co to ma być.
-Jasne.
-Naprawdę!-opadł na łóżko.


-Wierzysz mi? Czy chcesz się rozstać.
-Nie..
-Co ''nie''.
-Nie chcę się rozstać,wierzę ci.Przepraszam.
-Za nic nie musisz mnie przepraszać...-przytuliliśmy się.
Franczeska


-Marco,to dla mnie?
-Tak. Podoba ci się?
-Ttak. Skąd wziąłeś tyle świec?
-Kupiłem-zaśmiał się-zapraszam do stołu.-odsunął mi krzesło.
-Dzięki.
-Wina?
-Poproszę.
-Wiesz,że cię kocham?
-Pewnie.
-I nigdy w to nie wątp.
-Dobrze.
-Nasze zdrowie?
-Nasze zdrowie-stuknęliśmy się kieliszkami i upiliśmy łyk wina.
-Też cię kocham.-mrugnął do mnie.
Camilla

-Cami?
-Tak?
-Bardzo cię kocham.
-Co chcesz?
-Nic,ale mam dobrą wiadomość.
-Gadaj!
-Dostałem pracę prawnika! Jeśli się zgodzisz za tydzień wyjeżdżamy do  Brukseli.
-Zgadzam się! Z tobą na koniec świata!
-I jeszcze dalej?
-Owszem!-pocałowaliśmy się.
                                      *******

-(....) i wyjeżdżam do Brukseli.
-O...a na ile?
-Trzy lata.
-Aha.-powiedziała smutno.
-Ale będziemy się odwiedzać,tak?
-Oczywiście.. Nasza przyjaźń jest wieczna.
-A jak..A teraz opowiadaj.. Kiedy ślub.
-Niedługo.Będę tęsknić.
-Ja też-przytuliłyśmy się...
                                                          **********

-Wyjdziesz za mnie?
-Tak!-ujął Violettę w ramiona i ob kręcił wokół własnej osi.
-Kocham cię.
-Ja ciebie też-pocałowali się
                                             ****************
_________________________________________________________________________________

Leonetta-po dwóch latach wzięli ślub.Ich związek kwitnie z dnia na dzień. Bardzo się kochają. Są przykładem,że prawdziwa miłość przetrwa wszystko...

Znalezione obrazy dla zapytania broadway i camila
Bromila-przeprowadzili się do Brukseli. Regularnie odwiedzają swoich bliskich i na odwrót. Są przykładem,że dla ukochanej osoby można się poświęcić,byle by być blisko niej..
Znalezione obrazy dla zapytania marcesca
Marcesca-są razem szczęśliwi. Są przykładem wieloletniej miłości.
Znalezione obrazy dla zapytania fedemiła
Fedemiła-z każdym dniem kochali się coraz bardziej. Są przykładem,że każdy charakter może znaleźć swoją połówkę.



                                                                                    Koniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz